96. Bölüm Candy'ciler :)


Şeker Kız Candy

96. Bölüm

96. BÖLÜM:
Bir Davetiye ve Tek Yönlü Bir Bilet





Bu sayfa hakkındaki son yorum:
Yorumu gönderen: ME, 03.03.2013 21:53:27:
APTAL SUSANNA ATLA DİYEN Mİ OLDU SANA

Yorumu gönderen: ayşe, 29.03.2013 13:37:17:
mal bu kız yaa ne güzel terryle candy mutlu olcaktı kara kedi gibi girdi arlarına ayrılmalarını ağlayarak seyrettim nefret ediorum senden susannamısın ne ucubeysen ama kalplerinde hala aşkları kalıcı onu biliyorum

Yorumu gönderen: selin, 15.04.2013 12:36:06:
bu susana tam bücür şeytan keşeke ölseydiii pislik

Yorumu gönderen: Terry-Candy<3, 18.06.2013 16:32:00:
Iyy tiksiniyorum ben bu kızdan. O kadar bencil ki... Candy ve Terry'nin birbirlerine çok büyük bir aşkla bağlı olduğunu bildiği halde kendi bencilliğinden her şeyi mahvediyor. Gerçekten de keşke ölseydi...

Yorumu gönderen: Merve, 15.07.2013 14:18:25:
Bence terry ve susanna evlencek

Yorumu gönderen: Merve, 15.07.2013 14:32:39:
Bence terry ve susanna evlencek

Yorumu gönderen: Ahhh Terry, 22.08.2013 11:54:31:

Yorumu gönderen: Lidja, 31.08.2013 21:52:15:
Terry susannayla evlense bile ona karşı duyduğu şey aşk değilki eninde sonunda ayrılırlar

Yorumu gönderen: meryem, 02.11.2013 07:58:39:
zaten aşk kavuşamamaktır.

Yorumu gönderen: anthonyy, 02.01.2014 00:22:17:
suzanna allahın cezası off nerden çıktın ya

Yorumu gönderen: candyyci , 07.02.2014 12:22:12:
sayfalar açılmıyor çözüm bulamıyorum.. yardımcı olun lütfen

Yorumu gönderen: Gülcan, 25.03.2014 20:17:50:
Şuana kadar 95 bölümü ve son bölümü izledim diğer bölümleri izlemeye devam ediyorum.Suzannaya bende çok kızıyordum fakat eliza kadar kötü değil,terry için bir ayağını kaybetti,eliza daha kötü,acımasız ve bencil,kalbindeki sevgi de yavan ve geçici.

Yorumu gönderen: hulya, 28.04.2014 15:36:16:
ayyy susannaya ınanmıyorum ya zorla yaptırıyo resmen, haksızlık , vicdansssssssssızzz köpek ya

Yorumu gönderen: Susanna , 19.05.2014 18:39:04:
Lütfen arkadaşlar,ben Terry'i sevdiğim için atladım.Ben iyi biriyim.Sadece Terry'i sevdiğim için benden nefret etmeyin.

Yorumu gönderen: nehir, 28.06.2014 16:42:47:
sen susanna değilsin susannayı tutan bir ziyaretçisin

Yorumu gönderen: anthonyyyy, 15.09.2014 13:43:51:
benim aklım hala anthony'de

Yorumu gönderen: terrryyyyyyyyyyyyyyyyyyyy, 01.11.2014 13:17:10:
ya antony ölmeseydi yada suusanna olmasaydı bi karar verslin candy bi kerede sevdiğine kavuşsunn

Yorumu gönderen: Merve, 04.12.2014 06:50:34:
Bence şizofren bu suzanna. Anlık değişim gösteriyor manyak. Eliza bile böyle değildi Ama üzülen hep candy oluyor ya

Yorumu gönderen: Kurin, 12.01.2015 02:29:41:
Arkadaşlar yapmayın. Tamam Susanna gıcık biri ama kötü biri değil. Deli gibi aşık sadece. Belki de Candy'nin Terry sevdiğinden daha çok seviyor Terry'i. Unutmayın Candy Antoni'ye aşıktı Terry zamanla sevmeye başladı ama Susanna ilk gördüğü an aşık oldu Terry'e. Ve Terry'nin hayatını kurtardı!! Kendi bacağından oldu Terry için.Belki Candy Terry için bir bacağını kaybetmeyi göze alamazdı ama Susanna göze aldı. O olmasaydı belki de Terry ölecekti veya hafızasını kaybedecekti Alubartu San gibi Onun için Susanna'ya şükretmeliyiz. Ancak Susanna ne olursa olsun kararlı bir şekilde Terry ile Candy nin beraber olmasını istemeli ve aradan çekilmeliydi. Eğer gerçekten sevdiğinin mutluluğunu istiyorsa bazen aradan çekilmeyi bilmeli insan. Ama Susanna biraz bencil bu konuda maalesef. Ve ayağını Terry için ayağını kaybetmesi durumu çok zorlaştırıyor. Keşke senaryo gereği Susanna ve annesi yalan söylüyor olsa ve doktoru parayla tutmuş veya işte ikna etmiş olsalar. Aslında Susanna ayağını kaybetmemiş olsa. Ben böyle olacağını tahmin etmiştim ama burada yazılan süprizbozan yorumları görünce böyle olmadığını anladım. Halbuki 99.bölümde bunun ipuçları veriliyordu. Koltuk değnekleri olmadan çatıda yürümül falan. Candy ayağına saroldığında "Susanna bacakların!?" diyerek şaşırıyor falan. Dedim heralde böyle olacak senaryo. Ama bakalım belki de benim dediğim gibi olur ne olur böyle olsun!!

Yorumu gönderen: Beyza, 16.02.2015 04:59:16:
Video açılmıyor

Yorumu gönderen::17.02.2015 12:11:09
sekerkizcandyweb
sekerkizcandyweb
Açık!

Yeniledim, açılıyor.

Yorumu gönderen: elif yaren, 22.03.2015 19:37:02:
Kurin isimli arkadas istersen git sussanna diye bi sayfa ac burasi candy sevenler sayfasi sussanna tutanlar sayfasi karsit sayfa oluyo yani nefret sayfa tabi oyle bi sayfa varsa



Bu sayfa hakkında yorum ekle:
İsmin:
Mesajınız:





Site tasarımının hazırlanmasında "yapiyoruz.tr.gg" sitesinden yararlanılmıştır.

=> Sen de ücretsiz bir internet sitesi kurmak ister misin? O zaman burayı tıkla! <=