9. Bölüm Candy'ciler :)

Hakkında Forum Ziyaretçi Defteri Facebook Twitter

Şeker Kız Candy

9. Bölüm

9. BÖLÜM:
Onunla Tanıştığım Dans





Bu sayfa hakkındaki son yorum:
Yorumu gönderen: MELİssa, 20.01.2012, 14:07 (UTC):
acaba antony yaşasaydı candy antony ımı yoksa tery mi

secerdı


Yorumu gönderen: candy's fan, 29.02.2012, 09:32 (UTC):
eminim ki anthony'i seçerdi çünkü candy terry' hep anthony'e benzetiyordu hem baksana ne kadar yakışıyorlar anthony varken candy'nin çok fazla terryle yakınlaşacağını sanmıyorum

Yorumu gönderen: sss, 11.03.2012, 17:33 (UTC):
bencede anthony yi seçerdi.zaten terry yide ona benzediği için seviyordu

Yorumu gönderen: lilam, 14.03.2012, 16:05 (UTC):
ama terrylede yakışıyordu... anthony çok tatlı çok şekerdi..ama terry anthony'den karizma we gizemliydi oyüzden candy terry,leyken çok daha fazla heycanlıydı ?

Yorumu gönderen: gizem , 17.11.2012, 12:29 (UTC):
bence kesinlikle anthonyi seçerdi candy terryle anthonye benzediği için yakınlaştı bir kere anthony varken terryle birlikte olmaz...

Yorumu gönderen: seçil, 25.01.2013, 19:09 (UTC):
İkisiyle de aynı anda tanışsaydı terry i seçerdi kesin!..

Yorumu gönderen: gülücük, 29.01.2013, 11:15 (UTC):
bence de anthony yi seçerdi.keşke ölmeseydi

Yorumu gönderen: hilal, 15.02.2013, 19:15 (UTC):
videoda sorun var yarısından sonra kesiliyor

Yorumu gönderen: nisa, 09.04.2013, 18:59 (UTC):
yaaa. ne güzel herkes candy ye yazıyo kapak olsun eliza

Yorumu gönderen: Naime , 14.05.2013, 17:43 (UTC):
Anthonyi seçerdi çünkü sevdiği adamın birebir kopyasıydı ,onunla beraber olabilmek için ne çilelere katlandı. Anthonyle yaşadıkları okadar güzel hatıraları vardıki ayrıca aşk ilk bakıştır onlar birbirlerinigördükleri zaman sevmişlerdi
Terry ise hep sıkıntı verdi ona .

Yorumu gönderen: Terry-Candy<3, 25.05.2013, 20:50 (UTC):
Siz niye terryye bu kadar gıcık kapıyorsunuz? sevdiği adam albert mıydı yoksa? Saçmalık -_-

Yorumu gönderen: Terry-Candy<3, 21.07.2013, 19:44 (UTC):
Bence bunu bilemeyiz - yani aynı anda tanışmış olsalardı, Terry ona gerçek yüzünü göstermiş-yani serseri gibi davranmamış olsalardı, kimi seveceğini bilemeyiz. Ama mesela Anthony ile birlikte St. Paula gitseler Candy Terryye bakmazdı. Çünkü o birini seviyorken başkasına aşık olacak bir kız değil. Ayrıca Anthony'yi Tepedeki Prense, Terryyi Anthonyye benzettiği için sevdiğini düşünmeniz çok çok SAÇMA ve her ÜÇÜNE de hakaret. Candy YÜZE aşık olacak bir kız değil. Kimseyi birine benzettiği için sevmedi o, bu gerçek aşk olamaz.

Yorumu gönderen: candy, 10.09.2013, 11:19 (UTC):
keske anthony olmeseydi.. o zaman ikiside cok mutlu olacaktı bence.. yani anthony nin olumu beni bile böylesine etkilemiken candyi dusunemiyorum.. ayrıca anthony ölmeseydi candy okula gidip terry le tanışamazdı ki! ben terryi de cok sevmistim ama.. anthony benim icin cok özel... keske anthomy ölmemis olsaydı yhaa

Yorumu gönderen: candyyy, 24.01.2014, 09:31 (UTC):
anthony yaşasaydı terry i tanıma şansı olmazdı bence anthony için gerçekten çook üzüldümde terry de ilaç gibi geldi

Yorumu gönderen: aleyna, 30.01.2014, 17:12 (UTC):
Arkadaşlar Terry Anthony yarışı olsaydı Anthoni kazanırdı.Çünkü Candy o varken Terry'e ısınamazdı.Ayrıca Terry'le tanışmazdı.Hatta diğerleride tanışmazdı.Çünkü diğerleri ortalık çok sakin diye gitti.Fakat bi ihtimal Terry de bu yarışı kazana bilirdi.Çünkü bir bölümde Candy Terry'e olan aşkının Anthon'niye olan aşkından dha güçülü olduğunu söylüyordu.Belki Anthony'le birlikteyken küçükyü bu yüzdendir.Fakat bence Terry-Candy aşkı Anthony-Candy aşkından daha büyük.

Yorumu gönderen: ayşecik, 14.04.2014, 18:35 (UTC):
PONY Tepesindeki bay albert di şapşal

Yorumu gönderen: metin, 03.02.2015, 09:59 (UTC):
BAYILDIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIMMMM.

Yorumu gönderen: busra , 07.06.2015, 10:00 (UTC):
eminimki antoniyi secerdi cunku her tenefus zili beraber olurlardın aslındada beraber ola ola candy terry tanımazdı ve ilayzada onları kıskanırdı

Yorumu gönderen: Candy candy hayranı - bahar , 27.06.2015, 19:28 (UTC):
Bunu düşünmek bile saçma.. Tabi ki Anthony i sevmeye devam ederdi ama Terry Candy i yine de severdi. Çünkü ilk görüşte aşık olmuşu. Anthony i de çok özlemişim. Candy Terryle yaşadığı kötü olaylar yüzünden çok acı çektiği için bazıları sürekli Anthony nerdesin diyordu. Anthony le daha bir şey yaşamamıştı ki garibim ölüm ayırdı onları... Terry hem merhem oldu Candy nin yaralarına hem yeni yaralar açtı yürağinde... İstemeden.,

Yorumu gönderen: yağmur, 08.07.2015, 14:22 (UTC):
ilk önce şunu söyliyeyim antoniyi ile mutluluğu devam ederdi ama terryde antoniye benzemiyo antni hep kibar olurdu ama terry bazen kaba bazende nazik olurdu



Bu sayfa hakkında yorum ekle:
İsmin:
Mesajınız:





Site tasarımının hazırlanmasında "yapiyoruz.tr.gg" sitesinden yararlanılmıştır.

=> Sen de ücretsiz bir internet sitesi kurmak ister misin? O zaman burayı tıkla! <=