Ana Sayfa Hakkında Forum Ziyaretçi Defteri Facebook Twitter Instagram İletişim

Şeker Kız Candy

44. Bölüm

44. BÖLÜM:
Anne ve Çocuk Arasındaki Bağ





Bu sayfa hakkındaki son yorum:
Yorumu gönderen: oooooooooff, 19.06.2011, 19:04 (UTC):
offfff açılmıo

Yorumu gönderen: MRVE, 20.06.2011, 13:32 (UTC):
nie açılmıo bu yaa daha dün açılıodu
:-

Yorumu gönderen: sude, 27.05.2012, 05:14 (UTC):
çok güzel ama terry candy zorla ata bindirmese olmaz sanki ama yinede mutluyum çüki terry anesiyle barıştı cadyde atarla

Yorumu gönderen: ekin, 07.06.2012, 06:19 (UTC):
çok güzel

Yorumu gönderen: filiz özkol, 14.01.2013, 10:02 (UTC):
lütfen açılsın

Yorumu gönderen: nilgün , 19.01.2013, 16:58 (UTC):
şeker kızın anne özlemi çok doğal ama her anne baba iyimidir nice çocuklar var analı babalı öksüz ve yetim önleri kesilen vede erkek kardeş terörü ne maruz kalan kızlar. çocukluğumda atalay diye biri vardı sesi çok güzeldi hep kınalı kekliğimi söylerdi annesi ölmüş ağabeyi anlattı babası hep işkence edermiş çok sonraları deniz kenarında ölüsünü bulmuşlar . iyiki ölmüş çünkü çocukluğun da bu tür travma geçirenler bunu ömür boyu yaşıyorlar şeker kızın anne ve babası olsaydı belkide bukadar bağımsız olamayacaktı .

Yorumu gönderen: terry, 02.02.2013, 12:32 (UTC):
terry anthony i kıskanıyor ama bence candy anthony den daha cok seviyor terry i.anthony sadece çocukluk aşkı hepsi bu.Ve terry candy i ata bindirerek anthony i unutmasını sağlamaya çalıştı.

Yorumu gönderen: Terry-Candy<3, 06.03.2013, 10:30 (UTC):
candynin terrye olan aşkı, anthonyden 100000000000000000000000000.. kat daha büyük. ikisi de birbirlerine aynı aşkla bağlılar. terry, belki de candynin kendisine henüz aşık olmadığını düşünüyor olabilir, bu yüzden anthonyi kıskanıyor olabilir. veya daha büyük bir ihtimalle candye deliler gibi aşık olduğu için onun anthonynin ölümü yüzünden mutsuz olmasını istemiyor ve hayatına mutlu devam etmesini istiyor. aah terry <3 <3 <3

Yorumu gönderen: nisa, 13.04.2013, 21:32 (UTC):
yaaa. terry resmen, anthony öldü biz yaşıyoruz keyfimize bakalıma getirdi cümleyi

Yorumu gönderen: pınar, 19.04.2013, 17:26 (UTC):
Vay be..Terry resmen terapi seansı düzenledi Candy için.Ama çok korkunç bir travma Candy ninkide buna ihtiyacı vardı.Ama Terry kanımca şunu demek istedi,Anthony i ağlayarak acı çekerek hatırlama,gülümseyerek hatırla..

Yorumu gönderen: sezinsu, 06.06.2013, 17:56 (UTC):
hepiniz çok haklısınız candy anthonyi unutmalı ve terryi sevmeli

Yorumu gönderen: gamzegül özcan, 07.06.2013, 10:17 (UTC):
mükemmel bir çizgifilm

Yorumu gönderen: candy, 29.08.2013, 16:04 (UTC):
yaaaaaaaaaaaaaaaaa şu terry aşığımmm

Yorumu gönderen: nazlı, 06.09.2013, 14:49 (UTC):
ama ölenleri unutmak kolay değildir onun için candye biraz zaman vermesi gerekiyor...

Yorumu gönderen: deniz, 29.10.2013, 13:03 (UTC):
candy zaten teryy i seviyor sadece olay şuu teryy nin bazı tavırlarında anthoni'yi gördüğü için ve hepte anıları teryy nin yanında tekrarladığı için hep ona bakarken ve onunlayken anthony diyorr

Yorumu gönderen: Şeker kız Sıla, 01.02.2014, 18:54 (UTC):
Anthony ölmesi çok kötü oldu ama Terry lede Candy yakışıyor

Yorumu gönderen: hilal, 02.06.2014, 05:47 (UTC):
bu bölüm çok duygusal.anne ve çocuk!annesizler daha iyi anlar.

Yorumu gönderen: Deniz, 03.11.2014, 19:55 (UTC):
Çocukluğum bununla geçti her anını hatırlıyorum iyiki bu siteyi buldum okadar çok seviyorum ki sadece ben değilmişim Candy bu kadar seven bana çok iyi Geliyo

Yorumu gönderen: Nilsu, 26.11.2014, 19:31 (UTC):
Valla Candy'den çok ben üzgünüm Anthony'immmmmmmm

Yorumu gönderen: Candy candy hayranı , 18.08.2015, 12:06 (UTC):
Çok güzel bir bölümdü. Terry maşallah yani, kızı bide dövseydin! Nasıl kızma o öyle? Ama çok iyi yaptı. Ne zamana kadar atlardan korkup o acıyı tekrar tekrar yaşayacaktı. Candy ve birbirlerine çok yakışıyorlar

Yorumu gönderen: witch_gs, 01.05.2016, 17:45 (UTC):
Terry, Candy'ye yardımcı olmak istediği için ata bindirdi. Yani içindeki o kötü duyguları atması için korkularının üzerine gitmesi gerektiğini gösterdi. Yoksa Candy'nin kalbinde elbette Anthony farklı bir yerdeydi.

Yorumu gönderen: naz, 24.11.2016, 13:36 (UTC):
ya bu dünyadaki en güzel çizgi dizi yaa tabi candyde çok yaramaz ve wiliam amcayıda hiç göstermiyorlar

Yorumu gönderen: Eva Paris, 23.12.2016, 14:31 (UTC):
Tmm terry iyi niyetle candy'i tekrar yaşama döndürmek için yapıyor tamam da bu kadar sert olmak zorunda DEĞİL ya, yüzüne yüzüne "o öldü" deyip duruyor... anthony'i çocukluk aşkı olarak görenlere hak vermekle birlikte Candy'nin vefa duygusuna da şapka çıkarıyorum ❤❤❤❤

Bu siteyi bulduğum için çok mutluyum, herkese iizleyeteceğim candy''i

Yorumu gönderen: Sea, 01.08.2017, 16:35 (UTC):
Aslinda ikiside birbirinin terapisti.. Candy terryi annesiyle baristirirken terryi buyuk bir yukten kurtarmisti Ayni sekilde terryde candynin antoniyle yasadigi kotu tramvadan artik kurtulmasi gerektigini dusunuyordu onlari birbirine ceken aslinda birbirlerine yarabandi olmalari candy zaten yetim terryde ailesi olan yetim



Bu sayfa hakkında yorum ekle:
İsmin:
Mesajınız:


=> Sen de ücretsiz bir internet sitesi kurmak ister misin? O zaman burayı tıkla! <=