30. Bölüm Candy'ciler :)


Şeker Kız Candy

30. Bölüm

30. BÖLÜM:
Aşk Dalgalardan Daha Büyüktür





Bu sayfa hakkındaki son yorum:
Yorumu gönderen: seçil, 22.01.2013 17:41:59:
terry terry gün göresin devran süresin sen ne yakışıklısın:))))

Yorumu gönderen: TERRY, 31.01.2013 17:43:26:
Terry gerçekten çok yakısıklı.Herhalde bütün bayanlar onun gibi güzel mağrur ve sevdiği için herseyi yapabilen bir erkek ister:

Yorumu gönderen: Terry-Candy<3, 06.03.2013 09:13:40:
ve büyük aşk burada başlar, en azından terry için.. <3 <3 terry burada candye deliler gibi aşık olur

Yorumu gönderen: x, 31.05.2013 18:25:03:

Yorumu gönderen: gamzegül özcan, 09.06.2013 10:55:32:
ANTONY HEM İYİ HEM DAHA YAKIŞIKLI KİMSE ONUN GİBİ OLAMAZ

Yorumu gönderen: yesim,, 23.06.2013 15:29:09:
aynen gamzegul sana katiliyorum Anthony cok ama cok farkli...

Yorumu gönderen: akrep, 25.06.2013 02:11:23:
toplam kac bölüm bilen varmı varsa söylesin

Yorumu gönderen: emine koyuncu, 30.06.2013 17:44:26:
antony sen öldün ya şekerkız az üzüldü ben çoküzüldüm.keşke ölmeseydinAŞKIM

Yorumu gönderen: Candy ve Anthony, 19.07.2013 07:54:17:
hiç bir şey Anthony'nin yerini tutamaz!!! terry bile!!!

Yorumu gönderen: aslı, 28.07.2013 15:09:35:
bakın önemli olan candy nin mutluluğu

Yorumu gönderen: H.K.T., 30.07.2013 06:39:33:
gamzegule hak veriyorum hiç kimse antony'in yerini tutamaz

Yorumu gönderen: azra, 01.08.2013 18:01:34:
ahh terryy ♥

Yorumu gönderen: şeker kız candy, 02.08.2013 19:49:30:
115 bölüm toplam

Yorumu gönderen: Terry-Candy<3, 24.08.2013 15:17:51:
Ah Terry aahh...

Yorumu gönderen: gizli kişi , 14.09.2013 21:16:34:
emin misin x ?

Yorumu gönderen: melek, 05.11.2013 16:36:28:
bence terry anthony den daha yakışıklı

Yorumu gönderen: Terry+Candy =<3, 14.01.2014 20:27:46:
Terry bambaşka bir kişiliğe sahip onun gibi kimse olamaz tamam haklısınız Antony bizim ilk aşkımız ama Terry í görünce daha çok seveceksiniz (nü Candy de hep en iyilerini buluyo ) ama biraz garip çünkü daha Antony öleli 1 sene bile olmuyo ve Candy hemen Terry e aşık oluyo bence bu yüzden aşk konusunda çok şanslı ama bir yandanda şanssız çünkü ilk aşkı Antony ölüyor Terry den ise ayrılıyor (o salak ve pislik Susanna yüzünden) ama tekrar söylüyorum TERRY NIN YERİNİ KIMSE TUTAMAZ!!! Bide merak ettim acaba susanna Terry nin bu halini görseydi(yani sinirli ve dalgacı ama çok şirin) ne yapardı acaba ona yinede aşık olurmuydu???

Yorumu gönderen: candyantony, 27.01.2014 13:34:30:
antony bence de başka kızlar ama burdan sonraki bölümlerni hiç izlemedim herkez o kadar terry terry diyoki merak ettim bakalım benim içinde güllerin prensi antony nin yerini tutabilecek mi ? ama antony başka ya ayrıca kendi pony tepesine şeker candy gülünü dikmişti kış geçti bahar geldi falan hiç gidip bakmadı noldu o gül ya ben orda kaldım bide antony nin babası antony nin eşyalarının candy ye verilmesini istemişti stear ve arçhi den onlarda candy üzgün diye ertelemişlerdi o konu da yalan oldu iler ki bölümlerde bunla ilgili bişey varmı beraber sakladıkları para falan vardı inş candy ye antony nin hatıralarını verirler bide tepedeki prens hep antonyi gösteriyo ama antony degil diyosunuz orayıda anlamadım neyse daha bölümleri bitirip roman özetlerini okuycam anlarım heralde

Yorumu gönderen: hilal, 20.04.2014 13:30:36:
bundan sonra daha büyük acılar bekliyor candyi... aşkın kendisi büyük acı

Yorumu gönderen: ıı, 07.08.2014 23:40:45:
O gün bu gündür her hafta Candy ile buluşup rakı içiyoruzz



Bu sayfa hakkında yorum ekle:
İsmin:
Mesajınız:





Site tasarımının hazırlanmasında "yapiyoruz.tr.gg" sitesinden yararlanılmıştır.

=> Sen de ücretsiz bir internet sitesi kurmak ister misin? O zaman burayı tıkla! <=